טיול מאורגן לטיבליסי

הצטרפו אלינו למסע בטיביליסי

חלמתם על חופשה במקום מיוחד שמשלב טבע מהפנט ותרבות מקומית מרתקת? אנחנו מזמינים אתכם לגלות ולחוות מקרוב את טיביליסי המושלמת. להנות מהתרבות המפוארת והמטבח הגיאורגי העשיר, לגלות מקומות ההיסטוריים בעיר ולהנות מהטבע המדהים של הרי הקווקז. יחד נגלה ונכיר את חבל היין קאחתי ואת עיר אהבה סיגנרי ומקומות רבים נוספים.

דאגנו עבורם להכול, בית מלון וטיסות, העברות, מדריך מקומי צמוד שדובר עברית רהוטה, מסעדות וערב פולקלור אותנטי. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להשאיר פרטים, לדבר איתנו ולשריין אתם מקומכם, מחכים לכם!

מספר המקומות מוגבל !
הקדימו להירשם ולהבטיח מקומכם ואנו ניצור עמכם קשר.

8 ימים בטיביליסי

חצי פנסיון

מועד 1

09-16-04-2024

מועד 2

30/4-7/5-2024

מועד 3

21-28-5-2024

החל מ יתפרסם בקרוב

הצטרפו אלינו לטיול מאורגן בטיבילסי היפה!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה דווקא טיביליסי?

טביליסי, עיר הבירה של גאורגיה, היא מקום של ניגודים שבו עתיק פוגש מודרני. עם ההיסטוריה העשירה, התרבות התוססת והארכיטקטורה המדהימה שלה, טביליסי היא עיר שבאמת כובשת את לב המבקרים בה, ויש לכך סיבות טובות.

שיטוט בסמטאות הצרים של העיר העתיקה ייקח אתכם למסע בזמן בין מבנים מימי הביניים ונקודות ציון היסטוריות וחשובות. אולי טעימה מסצנת התרבות התוססת שיש לעיר להציע, גלריות, תיאטראות המציגים את התרבות המפוארת של גיאורגיה, במסע שלנו תוכלו ליהנות מערבי פולקלור מרהיבים ואותנטיים, תוך כדי טעימה מהמטבח הגיאורגי המופלא בעל השם העולמי. יחד עם כל אלה, מסתתרת הפנינה של הרי הקווקז, בו תחוו את הטבע ואת המרבדים הירוקים שניתן לראות בכל מקום.  

הצטרפו אלינו למסע שמשלב היסטוריה יחד עם חדשנות, אוכל טוב ואותנטי לצד תרבות שוקקת חיים, וטבע שיגרום לכם להחסיר פעימה. אז אירזו מזוודות, השאירו פרטים ושמרו את מקומכם בטיול הקרוב!

דאגנו להכול כדי שיהיה לכם טיול מדהים!

כל מה שנשאר לכם זה לארוז!

טיסות הלוך חזור

כרטיסי הטיסה הלוך וחזור מישראל לגיאורגיה כבר מחכים לכם. כל מה שנשאר לכם לעשות כעת הוא לארוז מזוודה.

העברות

כשהמטוס ינחת באדמת גיאורגיה יחכה לכם הצוות המסור שלנו, שיוביל את הקבוצה ואת כל הציוד ישירות לבית המלון בו נשהה. ככה שאין צורך לדאוג להעברות.

PLACEHOLDER

בית מלון מפנק

בזמן הטיול נשהה בבית מלון מאובזר ומפנק, הכולל את כל מה שאתם צריכים לשהות נוחה ומהנה בטיביליסי. כולל ארוחת בוקר מגוונות וטעימות.

חצי פנסיון

בכל ערב בטיול נעשה את דרכנו למסעדה מקומית אותנטית המציעה את מיטב המטעמים של המטבח הגיאורגי. כולל ערבי פולקלור מלאים בתרבות, יין טוב ואוכל!

אטרקציות וטיולים

טביליסי מלאה באטרקציות ובנקודות עניין מדהימות. ריכזנו עבורכם את מיטב האטרקציות והטיולים כדי שתחוו את מה שיש לה להציע, והכול כלול במחיר!

TOURIST

מדריך מקומי צמוד

מרגע הנחיתה ועד סיום הטיול יתלווה אלינו מדריך מקומי דובר עברית רהוטה, שיגלה לנו את כל סודותה של העיר, יקח אותנו למקומות מיוחדים ויהפוך את הטיול לבלתי נשכח.

מסלול הטיול

פירטנו לכם כאן את לוח הזמנים של הטיול שלנו

1

שדה התעופה בן גוריון

אנו נפגשים בשדה התעופה בן גוריון להתארגנות לפני טיסה. אחר כך נבצע צ'ק אין ובידוק ביטחוני, ומשם כמובן למי שרוצה , דיוטי פרי. נעלה לטיסה לטביליסי. נוחתים בטביליסי. אחרי שנבצע צ'ק אאוט, נצא  לאוטובוס שימתין לנו, ויקח אותנו לבית המלון, בזמן הנסיעה נקבל  הסבר כללי על הטיול, ועל הבטחון האישי.אחרי ההגעה למלון וקבלת החדרים חופשיים לבלות בעיר.

2

טביליסי בירת גאורגיה

 הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר היא דרך הרגליים. בסיור בעיר נראה את העיר העתיקה ואת העיר החדשה. נבקר במרחצאות הגופרית העתיקות ומשם נעבור דרך מדרחוב שרדני נחצה את גשר השלום (גשר הזכוכית). נעלה ברכבל לתצפית על העיר מחומת נריקלה ונשמע את ההיסטוריה על בנייתה של העיר. נראה את פסל אמא גאורגיה ונרד לסמטאות של העיר העתיקה. נבקר בבית הכנסת הגדול הספרדי שנבנה בשנת 1904. משם נעלה לכיוון העיר החדשה כיכר החירות של טביליסי שדרות רוסטבלי בניין הפרלמנט בניין האופרה ובניין התיאטרון. הר המטאצמינדה לתצפית פנורמיתומשם נרד מההר לכיוון שוק דינמו המרכזי.

3

דרך הקווקז העליון

אחת הדרכים המופלאות ביותר בגאורגיה! עצירה ראשונה במאגר מים ז'נוואלי המשמש כמי שתייה וייצור חשמל לחלק המזרחי של המדינה. לאחר 10 דקות נסיעה נעצור במצודת אנאנורי. מצודה מהתקופה הפיאודלית הקדומה ששימשה כמקום עיקרי של הנסיכים הגאורגים שברכס ארגווי במאה ה-17. לאחר נסיעה של 20 דקות נעצור בכפר פסנאורי, שם נראה מפגש של שתי נהרות מטקווארי ואראגווי,מפגש שמראה את השוני בזרימות והצבעים של שתי הנהרות, לא כדאי לפספס. בהמשך הדרך נכנס לגן העדן של המדינה להרי הקווקז העליון, נעצור באתר הסקי גודאורי בגובה 2000 מטר. לאחר מכן נעלה לגובה 2225 מטר ושם נבקר במונומנט של האחווה והשלום הנבנה לכבוד 200 שנה של ידידות בין העם הגאורגי לעם הרוסי

4

ביקור בגשר היהלום

היום אנחנו נבקר באחת האטרקציות הפופלריות ביותר בגאורגיה – גשר היהלום. זה הוא גשר מדהים שנבנה ממש לאחרונה ע"י חברה ישראלית בשם "קאס". הגשר נמצא כשעה וחצי נסיעה בעיירה רבון גאפ (Rabun Gap) שבשמורת הטבע צלקה מעל קניון דשבשי. גשר היהלום שריצפתו שקופה מתמזג אל נוף הרי ופיראי. זהו פלא ארכיטקטורה יפהפה ומלכותי, והנופים מלמעלה עוצרי נשימה. אני בטוח שכל מי שיצא לסיור הזה ישא איתו את החוויה הנפלאה הזו לאורך זמן!

 

5

יום טיול חופשי

יום שבת הגיע, וזה הזמן שלכם לטייל ולהכיר את גיאורגיה כאוות נפשכם. אוטובוס יסיע לעיר את מי שמעוניין, האוטובוס יעצור ב 2 נקודות מרכזיות בעיר להורדה. איסוף יעשה מאותן נקודות בשעה 16:45 ו 17:00 בדיוק.

6

מצ'חטה – עיר הבירה העתיקה

הביקור באתרי התרבות באיזור המוגנים ע"י אונסק"ו והשייכים למורשת העולמית: מנזר הצלב ג'ווארי (המאה השישית), וקתדרלת סווטיצחוולי ממאה ה-11. הגעה לבורגומי למעיינות המרפא, טיול בפארק של בורגומי והגעה לבריכות הגופרית של בורגומי, ניתן לטבול בבריכה זו בריכת בריאות, אפשרות לטיולי סוסים וטרקטוקונים בבורגומי.חזרה לטביליסי

7

עיר האהבה סיגנרי וחבל היין קאחתי.

יציאה מהמלון בבוקר ועצירה בשוק לילו, ומשם נמשיך בנסיעה למזרח גאורגיה לחבל קאחתי. לאחר חצי שעה נסיעה נעצור באחד מיקבי היין הרבים של החבל. נערוך סיור מודרך ביקב, נטעם מהיינות המיוצרים בו, ונשתה גם מהקוניאק המשובח שמיוצר במקום ונמצא בחביות עץ מיושנות כבר כ- 10 שנים. בהמשך הדרך לאחר נסיעה של 20 דקות נעצור בכפר קטן, בכפר זה נטעם את הממתק הגאורגי (צורצחלה) משם נסע לצפייה באפיית הלחם הגאורגי נטעם אותו עם הגבינות המקומיות ונשתה מהצ'צ'ה המקומית (הוודקה הגאורגית). בהמשך נעצור בתצפית על העמק הגדול ביותר בגאורגיה עמק אלזני שמתחיל מהקווקז העליון ומסתיים במדינה השכנה לגאורגיה ממזרח -אזרבייג'ן. משם נמשיך אל מלכת העיירות והעיירה הציורית ביותר בגאורגיה- סיגנגי.לאחר התצפית נכנס לתוך העירייה נצטייד במים ונתחיל בסיור רומנטי בעיירה המוכרת באדריכלות המפורסמת של תקופת ימי הביניים של גאורגיה.נראה את אנשי המלאכה המקומיים שמוכרים עבודות היד שלהם, נטעם מהיין המקומי שמייחד את סיגנגי. נמשיך בהליכה רגלית לתוך העיר העתיקה של סינגגי ונעלה לחומה שהגנה בעבר על העיר ונחשבת לאחת החומות הארוכות בעולם. אורכה של החומה כ – 3500 מטר בניית החלה בשנת 1763 ובה  23 צריחים ו- 5 שערים.

8

סיור בעיר וחזרה לישראל

היום האחרון של הטיול נצא לסיור וקניות בעיר בסוף הטיול, אתם תוכלו להגיב על חוויותיכם, לחלוק בינכם ועימנו המדריכים את הסיפורים על נקודות השיא בטיול. להרהר בכל ההדברים שנלמדו ולהביע הכרת תודה על ההזדמנות לקחת חלק במסע. אנחנו גם נשמח אם תמלאו משוב לטיול. לאחר מכן נעשה צ'ק אאוט במלון, נתארגן לעליה לאוטובוס ונסיעה לשדה התעופה, נעשה צ'ק אין ונעלה למטוס בחזרה לישראל.

טעימה מטיביליסי

הצצה קטנה לעיר גדולה ומלאה ביופי!

הכול כבר מוכן ולכם נשאר רק לארוז את המזוודה!

לשמירת מקום ופרטים נוספים על הטיול השאירו פרטים

גאורגיה עכשיו מקבוצת מאי תור

 דף הנחיתה נבנה על ידי Vamos Media | כל הזכויות שמורות

לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.