דגל גאורגיה דגל 5 הצלבים

סלולרי 1 - 0504080424

סלולרי 2 - 0515151698

טיול מאורגן לטביליסי

8 ימים 7 לילות

חצי פנסיון

ימים
שעות
דקות
שניות
גשר השלום בטביליסי

גשר השלום הוא גשר להולכי רגל בעיר טביליסי, גאורגיה. הוא משתרע על נהר מתקווארי (Matakwari) ומחבר את פארק רייק בגדה השמאלית עם העיר העתיקה בגדה הימנית. הגשר תוכנן על ידי האדריכל האיטלקי מישל דה לוצ'י וממומן על ידי ממשלת גאורגיה. הגשר נועד לסמל את איחודה מחדש של גאורגיה, ועיצובו נוצר בהשראת מלאכת האריגה המקומית המסורתית. הגשר מספק דרך בטוחה וקלה להולכי רגל לחצות את נהר מתקווארי. 

קראו עוד………….. 

מנזר הצלב ג'ווארי גאורגיה

מנזר הצלב ג'ווארי בגאורגיה הוא אחד המנזרים העתיקים במדינה ונחשב לנקודת ציון תרבותית ודתית חשובה. הוא נבנה במאה השישית ומהווה אטרקציה תיירותית מרכזית באזור. המנזר רשום כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו מאז 1994.חשיבותו של המנזר נובעת מההיסטוריה העשירה שלו, אותה ניתן לראות דרך הארכיטקטורה שלו וחפצי האמנות שהוא מכיל.הוא מוכר גם במשמעותו הרוחנית ובתרומתו לתרבות הגיאורגית.

קראו עוד……….

תאריך הטיול

אנחנו יוצאים בתאריך8/08/2023 וחוזרים בתאריך 15/08/2023

חבר מביא חבר

בונוס 60$ על כל זוג שמצרפים לטיול. הבונוס ינתן בתוך 7 ימי עסקים מיום החזרה מהטיול

 קזבגי גאורגיה ממוקמת ליד הגבול הגיאורגי-רוסי ומהווה יעד פופולרי עבור מחפשי הרפתקאות. קזבגי ידועה בנופים המדהימים שלה, כולל הפסגות המושלגות, כרי הדשא האלפיניים והיערות השופעים. האזור הוא גם ביתם של מספר אטרקציות תרבותיות כמו כנסיות עתיקות, מבצרים ומנזרים. אם אתם מחפשים חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, קזבגי גאורגיה בהחלט שווה ביקור!

קראו עוד…………

הרי הקווקז העליון

להרשמה לקבוצות, השאירו פרטים כאן.

    אפשר להשיג אותנו גם כאן

    הודעת ווטצאפ
    לחץ לשיחה עם נציג
    ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.