גיאורגיה עכשיו

תוכן עניינים

מסעדות כשרות בטביליסי

אוכל כשר בטביליסי - צלחת חומוס
אוכל כשר בטביליסי – צלחת חומוס

המסעדות הכשרות בטביליסי

מסעדות כשרות בטביליסי פופולריות יותר ויותר ככל שאוכלוסיית העיר גדלה. בעיר יש כמה מסעדות כשרות, כולל את מסעדת ירושלים עם תפריט בנוס ספרדי, ומסעדת מענדיס של חב"ד עם תפריט בנוסח אשכנזי ועד תפריט אירופאי קלסי. המסעדות הכשרות הפופולרית בטביליסי, הן משרתות את היהודים הגרים בעיר ולא מעט גם את התיירים המגיעים לעיר ומחפשים כשרות בטיול שלהם לטביליסי. בתפריטים אפשר למצוא מנות יהודיות מסורתיות כמו דג גפילטה פיש, והקוגל הבשרים על האש וחומוס ועד אוכל איטלקי, סיני, מקסיקני ואמריקאי. המסעדות יכולות לנוע ממסעדות מזון מהיר ועד למסעדות משובחות. בהן מגישים מגוון של מאכלים, ומשקאות אלכוהוליים כשרים, כגון בירה, יין וקוקטיילים. במאמר זה תוכלו לקבל מידע על כמה מהמסעדות הכשרות הפולריות בטביליסי

 

מסעדות כשרות בטביליסי

 

מסעדת ירושלים

מסעדת ירושלים בטביליסי , גאורגיה
מסעדת ירושלים בטביליסי , גאורגיה
"מסעדת ירושלים" היא מסעדה ותיקה שצברה פופולריות רבה בקרב אוהבי המזון הכשר ובכלל. תפריט המסעדה הוא בשרי ומבוסס על אוכל מזרחי; כולל שקשוקה, דגים, אורז, חומוס, שניצל צ'יפס, סלטים, עוף ועוד ועוד. מבנה המסעדה הוא ישן בסגנון הנגר עם תקרה מעוגלת.    
  • תפריט: מסעדת ירושלים
  • טלפון: 995555545611+
  • כתובת: 2/5 Ierusalimi St, Tbilisi
  • מסלול הגעה: גוגל מפות
  • פתוח בין השעות: 09:00 – 22:00 יום שישי 09:00 – 17:00 יום שבת סגור
   

מסעדת מענדיס

מסעדת מענדיס, בית חב"ד, טביליסימסעדת "מענדיס" של בית חב"ד בטביליסי פועלת בכשרות המהודרת של שליח חב"ד הרב מאיר קוזלובסקי. המסעדה מגישה תפריט בשרי בנוסח אשכנז הכולל גפילטה פיש, קוגל ועוד וכן תפריט חלבי נפרד הכולל – חצאפורי אימרולי – חצאפורי מגרולי – חצאפורי אג'ארולי – פיצות – חביתות – וסלטים. כל המוצרים והמאפים בכשרות מהודרת של הרב מאיר קוזלובסקי, שליח חב"ד, חלב ישראל. עוד משירותי מסעדת "מענדיס";  משלוחים, קייטרינג ואירוח קבוצות, סעודות שבת וחג במקום בהזמנה מראש. אוכל ארוז לשבת ולחג, ערבי פולקלור לקבוצות בתיאום מראש וסדנאות להכנת מאכלים גיאורגים בתיאום מראש.  
גאורגיה תרבות ומסורת, טיפים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.