גיאורגיה עכשיו

תוכן עניינים

סקי וטיפוס הרים בקווקז

גודאורי, אתר הנופש והסקי בקווקז העליון גאורגיה
גודאורי, אתר הנופש והסקי בקווקז העליון גאורגיה

הרי הקווקז המדהימים, עם הזדמנויות סקי, טיולים וטיפוס הרים


 

גבולות הקווקז

הרי הקווקז הם טווח מדהים שמתפרש על פני גבולות רוסיה, גאורגיה, אזרבייג'ן וארמניה. ההרים מפורסמים בזכות היופי הטבעי שלהם, ההיסטוריה התרבותית העשירה והזדמנויות הרפתקאות בחוץ, כולל סקי, טיולים וטיפוס הרים.

סקי בקווקז

הרי הקווקז ידועים בתנאי הגלישה המצוינים שלהם, עם אתרי סקי הממוקמים בחלקים שונים של הטווח. אתרי הנופש מצוידים היטב במתקנים מודרניים ומציעים מגוון מדרונות המתאימים לגולשים בכל הרמות. יעדי הסקי הפופולריים ביותר בהרי הקווקז כוללים את גודאורי ובקוריאני בגיאורגיה, דומבאי ברוסיה וטופנדאג באזרבייג'ן.

טיולים רגליים וטרקים

בנוסף לסקי, הרי הקווקז מציעים הזדמנויות מצוינות לטיולים רגליים וטרקים. האזור הוא ביתם של מסלולים רבים ברמות קושי משתנות, החל מטיולי יום קלים ועד לטרקים מרובי ימים מאתגרים. אחד המסלולים הפופולריים ביותר הוא הכביש הצבאי הגיאורגי, העובר בלב הרי הקווקז ומציע נופים מדהימים של הפסגות והעמקים שמסביב.

טיפוס הרים בקווקז

למעוניינים בטיפוס הרים, הרי הקווקז מציעים כמה מהטיפוסים המאתגרים והמתגמלים ביותר בעולם. הפסגה הגבוהה ביותר בטווח, הר אלברוס, עומדת על 5,642 מטר וממוקמת ברוסיה. הר קזבק, הממוקם על הגבול של גאורגיה ורוסיה, הוא יעד פופולרי נוסף למטפסי הרים. שני ההרים דורשים כישורי טיפוס טכניים ונחשבים מאתגרים גם עבור מטפסים מנוסים.

תרבות והיסטוריה

בנוסף להרפתקאות חוצות, הרי הקווקז הם גם ביתם של מורשת תרבותית עשירה. לאזור היסטוריה ארוכה ומרתקת, עם מבצרים עתיקים רבים, מנזרים וכנסיות פזורים ברחבי ההרים. המבקרים יכולים לחקור את העיירה ההיסטורית Mtskheta בגאורגיה, את העיר הארמנית העתיקה אני, או את העיר הרוסית מימי הביניים ולדיקאבקז.

לסיכום

בסך הכל, הרי הקווקז מציעים חווית הרפתקאות חיצונית ייחודית ובלתי נשכחת. בין אם אתה גולש סקי מושבע, מטייל או מטפס הרים, למטווח יש מה להציע. עם היופי הטבעי המדהים שלה, המורשת התרבותית העשירה והזדמנויות הרפתקאות בחוץ שאין שני לו, הרי הקווקז הם באמת יעד ברמה עולמית.

 

בתי מלון נבחרים בגואורי

 

מסלול הגעה לאתר הסקי בגודאורי


גאורגיה תרבות ומסורת, טיפים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.