גיאורגיה עכשיו

תוכן עניינים

חיי לילה בטביליסי

מראה העיר טביליסי בלילה
מראה העיר טביליסי בלילה

 

 מבט על חיי הלילה התוססים בטביליסי


 

מבוא

טביליסי, עיר הבירה של גאורגיה, ידועה בחיי הלילה התוססים והמרגשים שלה. עם שילוב של אירוח גאורגי מסורתי וסצנת מועדונים מודרנית, טביליסי מציעה מגוון רחב של מקומות בהם יוכלו החוגגים ליהנות. במאמר זה, נחקור חמישה מועדונים פופולריים בטביליסי, נספק את הכתובות ואתרי האינטרנט שלהם, ונותן לכם הצצה לחיי הלילה המרגשים שיש לעיר הזו להציע.

1. בסיאני – Basiani

כתובת: 2 Akaki Tsereteli Avenue, Tbilisi, Georgia

אתר אינטרנט: www.bassiani.com

באסיאני הוא מועדון טכנו בעל שם עולמי הממוקם במרתף של דינמו ארנה, אצטדיון הכדורגל הראשי של טביליסי. בסיאני, הידוע באווירה התעשייתית ובמוזיקה האלקטרונית המתקדמת שלה, מושך אליו תקליטנים מקומיים ובינלאומיים כאחד. המועדון צבר מוניטין בזכות מחויבותו להכלה, גיוון וביטוי אמנותי.

2. אמתיקוורץ – Mtkvarze

כתובת: 2 A. Tsereteli Avenue, Tbilisi, Georgia

אתר אינטרנט: www.mtkvarze.club

ממוקם במפעל תפירה סובייטי לשעבר, Mtkvarze הוא מועדון רב רמות המציע חוויה ייחודית וסוחפת. עם מבחר המוזיקה האקלקטי שלה, כולל טכנו, האוס ודיסקו, Mtkvarze מושך קהל מגוון של מקומיים ותיירים. המועדון מארח גם תערוכות אמנות, הופעות חיות ומסיבות נושא, היוצרות אווירה תוססת ודינמית.

3. חידי – Hidi

כתובת: 2 A. Kazbegi Avenue, Tbilisi, Georgia

אתר אינטרנט: www.khidi.ge

ממוקם מתחת לסוללת נהר Mtkvari, Khidi הוא מועדון תת קרקעי אגדי שהפך למרכיב מרכזי בחיי הלילה של טביליסי. עם העיצוב המינימליסטי וההתמקדות במוזיקה אלקטרונית ניסיונית, Khidi מציעה תפאורה ייחודית ואינטימית למועדונים. המועדון מארח תדיר תקליטנים בינלאומיים ומציג כישרונות מקומיים, ויוצר סביבה מכילה וחושבת קדימה.

4. בית קפה גלרי – Gallery Cafe

כתובת: 2 Rustaveli Avenue, Tbilisi, Georgia

אתר אינטרנט: www.cafegallery.ge

Cafe Gallery הוא מועדון פופולרי וחלל אמנות הממוקם בלב טביליסי. עם הפנים המסוגנן שלו, מרפסת הגג ומבחר המוזיקה המגוון, קפה גלרי מושך אליו קהל אופנתי וקוסמופוליטי. המועדון מארח מגוון אירועים, כולל הופעות חיות, סטים של DJ ותערוכות אמנות, מה שהופך אותו למרכז לחוויות יצירתיות ותרבותיות.

5. קוביות ויטמין – Vitamin cubes

כתובת: 77 Kostava Street, Tbilisi, Georgia

אתר אינטרנט: www.vitamincubes.ge

Vitamin Cubes הוא קונספט מועדון ובר ייחודי בטביליסי המשלב מוזיקה חיה, סטים של DJ ואווירה ידידותית. ממוקם בשכונה התוססת של Vake, המועדון מציע מגוון רחב של ז'אנרים מוזיקליים, מרוק ועד מוזיקה אלקטרונית. עם הפנים הנעים והצוות מסביר הפנים שלו, Vitamin Cubes מספק חוויה אינטימית ומהנה לאוהבי מוזיקה.

סיכום

סצנת חיי הלילה של טביליסי היא תמהיל תוסס ומגוון של מועדונים ומקומות הנותנים מענה למגוון טעמים מוזיקליים ואווירת מסיבות. מקצבי הטכנו המפורסמים בעולם של באסיאני ועד לקסם המחתרתי של חידי, העיר מציעה חוויה בלתי נשכחת עבור ינשופי לילה. בין אם אתה מקומי או מבקר, סיור במועדונים של טביליסי הוא חובה כדי לטבול את עצמך במלואה בחיי הלילה האנרגטיים והדינמיים של העיר.

 

בתי מלון נבחרים בטביליסי ◄

 

מפת טביליסי


גאורגיה תרבות ומסורת, טיפים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.