גיאורגיה עכשיו

תוכן עניינים

טביליסי מזג האוויר

טביליסי הכול כלול
טביליסי הכול כלול

טביליסי מזג האוויר והכל כלול


 

אחת המדינות האהובות ביותר על ידי ציבור התיירים הישראלי היא גאורגיה. גאורגיה היא ללא ספק אחד המקומות הנפלאים ביותר לביקור בחו"ל עבור מי שרוצה להנות מטבע מדהים ואטרקציות מטורפות מבלי להיפרד מסכומי כסף בלתי הגיוניים. הרבה פעמים אנשים תוהים האם בעיר טביליסי מזג האוויר מתאים עבור נופש בעיר במיוחד כאשר מדובר על חודשי החורף. למעשה, טביליסי בחורף היא עיר שוקקת תיירים, בזכות העובדה שמזג האוויר נחשב לנעים יחסית ומאפשר טיול בעיר ובסביבתה במרבית הימים של החורף. אם אתם מחפשים מקום מושלג וחורפי מאוד – חפשו מקום אחר. העיר חווה אירועי שלג משמעותיים רק לעיתים נדירות ובכדי להנות משלג אמיתי עליכם להרחיק לכיוון ההרים הגבוהים ואתרי הסקי של המדינה.

טיול מאורגן לעיר בחודשי החורף

חברת גאורגיה עכשיו מתמחת בארגון של טיולים לגאורגיה המשלבים מסלולים בלתי נשכחים יחד עם מלון מפנק הכולל ארוחת בוקר וביקור ערב במסעדה אותנטית מקומית עם מופע פולקלור. העובדה שמאחוריכם עומדת חברה עם ניסיון רב בארגון של טיולים במדינה מאפשרת לכם להנות מטיול ממצה ומיוחד, ולהספיק בכמה ימים של טיול הרבה מאוד מקומות שלא הייתם מגיעים אליהם לבד. בין היתר הטיול מתמקד בדרך הצבאית המטריפה של גאורגיה אשר נחשבת לאחת הדרכים היפות ביותר במדינה, ובמקומות נוספים כמו גשר היהלום שהוא גשר שקוף שנבנה במרחק שעה וחצי מהעיר טביליסי על ידי חברה ישראלית. בעיר טביליסי מזג האוויר מאפשר בילוי גם במגוון

אטרקציות מעניינות לצעירים ומבוגרים אשר רוצים להנות גם בעיר עצמה.

מה כולל טיול מאורגן של גאורגיה עכשיו?

הטיול והליווי של החברה מתחיל ברגע שאתם דורכים בנתב"ג, ועד הנחיתה חזרה לארץ. החברה תדאג עבורכם לכל מה שתצטרכו בכדי שהטיול יהיה מוצלח ויהפוך לחוויה שלא תשכחו במהרה. בין היתר כולל הטיול: אירוח על בסיס זוגי, טיסות לטביליסי אשר כוללות טרולי של 8 קילו, ארוחת בוקר במלון, ארוחות ערב במסעדה עם מופע פולקלור, אוטובוס או מיניבוס תיירים ממוזג למשך כל ימי הטיול, סיורים מודרכים והעברות מהשדה ובחזרה. תוכלו כמובן לבקר בעיר עצמה, להיכנס אל אטרקציות בטביליסי אשר מתאימות לחורף, ולמצות את הזמן הפרטי שלכם כפי רצונכם. 

למה כדאי לטוס בצורה מאורגנת?

אין ספק שחברה המכירה היטב את העיר והמדינה תוכל לארגן לכם את הטיול המוצלח והממצה ביותר. בחירת מלונות בטביליסי או התמצאות במדינה יכולה להיות מעט מאתגרת עבור מי שלא מכיר היטב את העיר והמדינה ואת שפתה, ועל כן הדרך הטובה ביותר בכדי לוודא שהטיול יהיה מוצלח היא לעשות אותו עם חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום כמו חברת גאורגיה עכשיו. החברה תלווה אתכם לאורך כל הטיול ותדאג לכם בכל מקרה של בעיה או תקלה למתן פתרון הולם. מטיילים רבים שבחרו בטיול החורף של גאורגיה עכשיו מספרים על חוויה מיוחדת שהותירה בהם רושם לזמן רב, בזכות ההשקעה והירידה לפרטים הקטנים תוך מתן דגש שכל אחד ואחד ייהנה בטיול וייצא מרוצה.

גאורגיה תרבות ומסורת, טיפים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.