גיאורגיה עכשיו

תוכן עניינים

מסעדות פופולריות בבאטומי

מסעדות פופולריות בבטומי
מסעדות פופולריות בבטומי

מסעדות המובילות בבטומי, סקירה

בטומי היא עיר חוף יפהפייה בג'ורג'יה שיש בה סצנה קולינרית מגוונת עם הרבה מסעדות מצוינות. הנה כמה מהמסעדות המובילות בבאטומי: יש הרבה מסעדות נהדרות בבאטומי, גאורגיה שמציעות אוכל טעים וחווית אוכל ייחודית. להלן מספר המלצות:

 

1. מסעדת המרפסת של האדמירל

מסעדה זו ידועה במנות פירות הים שלה ובנופים המדהימים של הים השחור. התפריט כולל מגוון דגים טריים, צדפות, מולים ומעדני ים נוספים. האווירה אלגנטית ומושלמת לארוחת ערב רומנטית או לאירוע מיוחד.

פרטים ומסלול הגעה:

 

2. מסעדת בורגרים ובר עשן (Smoke Burgers & Bar)

כפי שהשם מרמז, מסעדה זו מתמחה בהמבורגרים ואוכל בר. יש להם מגוון אפשרויות המבורגר ייחודיות, כולל המבורגר צמחוני, כמו גם סלטים, צ'יפס ושאר צדדים. האווירה נינוחה ונינוחה, מושלמת לביס מהיר או לארוחת ערב נינוחה.

פרטים ומסלול הגעה:

 

3. מסעדת פרידוצ'יו (Freeduchio)

בית קפה/מסעדה מגישים ארוחות בוקר ובראנץ' ‏מהמטבח גאורגי מסורתי עם טוויסט מודרני. התפריט כולל מנות מגוון רחב של מנות צמחוניות וטבעוניות, שקשוקה ועוד. האווירה נעימה וכפרית, עם שולחנות עץ ועיצוב מסורתי.

פרטים ומסלול הגעה:

 

4. מסעדת תוודורי

מסעדה זו ידועה במנות הבריאות, במזרח אירופאי, הגיאורגי, בגריל, בר יין והבשר שלה, במיוחד השקשוקה שלהן (שיפודים בגריל). הם מציעים גם מגוון מנות גרוזיניות, כולל חינקאלי וחצ'אפורי. האווירה חמה ומסבירת פנים, עם צוות ידידותי ועיצוב מסורתי.

פרטים ומסלול הגעה:

 

5. מסעדת ליקוי חמה (Eclipse)

מסעדת יוקרה  זו מציעה מגוון מנות בינלאומיות וגיאורגיות, כולל סושי, פסטה ובשרים על האש. האווירה מודרנית ומסוגננת, עם עיצוב אלגנטי ומרפסת גג המציעה נופים של העיר.

פרטים ומסלול הגעה:

 

6. מסעדת אנוטקה (Enoteca)

מסעדה זו מציעה מטבח איטלקי ומבחר רחב של יינות. התפריט כולל פסטה, פיצה ומנות איטלקיות אהובות אחרות, כמו גם מנות גרוזיניות. האווירה נעימה ואינטימית, עם קירות לבנים ותאורה עמומה.

פרטים ומסלול הגעה:

 

לסיכום

אלו הן רק כמה מהמסעדות המובילות בבטומי. עם כל כך הרבה אפשרויות נהדרות לבחירה, בטוח תמצאו משהו טעים לאכול בעיר היפה הזו. תהנה מחוויית האוכל שלך בבאטומי!

 

גאורגיה תרבות ומסורת, טיפים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.