גיאורגיה עכשיו

תוכן עניינים

עוד הדברים שאתם יכולים לעשות בבאטומי

פסל עלי ונינו בבטומי
פסל עלי ונינו בבטומי

 

 8 חוויות שובות לב בבאטומי, גאורגיה

באטומי, עיר חוף הממוקמת על חוף הים השחור של גאורגיה, מציעה שילוב של היסטוריה, יופי טבעי ואטרקציות מודרניות. בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי טבע, או פשוט מחפשים אווירה תוססת, לבאטומי יש מה להציע לכולם. הנה שמונה חוויות שובות לב ליהנות מהם בעיר המקסימה הזו.

סיור בשדרות באטומי:

התחילו את המסע שלכם בשיטוט לאורך שדרות באטומי, מקום פופולרי הידוע ביופיו הנופי ובאווירה התוססת. הטיילת הזו מעוטרת במזרקות, בתי קפה ואפילו גלגל ענק. באטומי מציעה נופים מדהימים לים והיא מושלמת לטיול נינוח או רכיבה על אופניים לאורך הטיילת.

גלו את הפסלים הנעים של עלי ונינו:

פארק ליד הים, שם תמצאו את הפסלים של עלי ונינו נעים ומרתקים. יצירה איקונית זו מסמלת אהבה וידידות נצחית, והיא כובשת את המבקרים בעיצובו הייחודי ובתנועותיה הקסומות לאחר השקיעה.

בקרו במגדל האלפבית:

בבאטומי נמצא מגדל האלפבית, מבנה מפואר המוקדש לאלפבית הגאורגי. עם הארכיטקטורה המרשימה והנופים הפנורמיים של העיר, ביקור בנקודת ציון זו מציע חוויה תרבותית שובת לב.

לטבול בהיסטוריה בעיר העתיקה:

טיילו בעיר העתיקה ההיסטורית של באטומי וספגו את הקסם של רחובות המרוצפים והארכיטקטורה המסורתית שלה. גלו את הכיכרות התוססות, גלו חנויות ומסעדות מקומיות, והתפעלו ממגדל השעון, מבנה בולט העומד כסמל לעברה של באטומי.

התפעלו מקתדרלת באטומי:

ביקור בקתדרלת באטומי, הידועה גם כקתדרלת המולד של האם הקדושה, מציעה חוויה רוחנית וארכיטקטונית. מקום הפולחן היפה הזה מציג עיצוב נוצרי אורתודוקסי מדהים, והמבקרים יכולים להשתתף בהמונים תוך כיבוד האמונות הדתיות של המקומיים.

בקרו את הגנים הבוטניים:

הגנים הבוטניים של באטומי, הממוקמים ממש מחוץ לעיר, הם גן עדן לחובבי הטבע. הגנים משתרעים על פני 111 דונם ומתגאים באוסף מרשים של מיני צמחים מרחבי העולם. צאו לטיול נינוח בצמחייה השופעת, תהנו מנופים עוצרי נשימה של הים וגלו צמחייה ייחודית.

צללו בגלריות לאמנות:

באטומי היא גן עדן לחובבי אמנות, עם גלריות אמנות רבות המציגות כישרון מקומי ובינלאומי. טבלו את עצמכם בסצנת האמנות התוססת, העריכו יצירות אמנות מגוונות וקבלו תובנות על הרוח היצירתית של העיר.

 מרפסות התצפית:

כדי ללכוד את הנוף הפנורמי הטוב ביותר של באטומי וסביבתה, פנו לאחת ממרפסות התצפית הפזורות ברחבי העיר. בין אם זה מגדל האלפבית המפורסם או נקודות תצפית גבוהות אחרות, נקודות אלו מציעות נופים עוצרי נשימה שישאירו אתכם ביראת כבוד.

לסיכום

באטומי היא עיר המשלבת בצורה חלקה היסטוריה, יופי טבעי ואטרקציות מודרניות. משיטוט לאורך שדרות באטומי התוססות לטיול בעיר העתיקה ההיסטורית, ביקור בפסלים המרגשים של עלי ונינו ועד להתפעלות בקתדרלת באטומי, לפנינה גאורגית זו יש הרבה מה להציע. אז תכננו את הטיול שלכם לבאטומי ותטבלו בשמונה החוויות המרתקות האלה להרפתקה בלתי נשכחת.

גאורגיה תרבות ומסורת, טיפים
לחץ לשיחה עם נציג
ברוכים הבאים לווצאפ. מוזמנים לרשום לנו הודעה ונשמח לעזור לכם ימים א׳-ה׳ 9:00-19:00 וימי ו׳ 10:00- 13:00.