עם ביצוע ההזמנה תישלח הודעה על כך במייל, השלמת ההזמנה תעשה מול נציג החברה בתוך 2 ימי עסקים לכל היותר.
במידה ובשל תנאים משתנים שאינם תלויים בחברת "מאי תור" העלולים לגרום לשינויים בתוכנית הטיול, שינויים מאולצים אלה לא יהוו עילה לדרישת פיצוי כלשהו.
ייתכן ויחול שינוי בימי הטיול בהארכתו או קיצורו של מסלול הטיול בכפוף לשינוי בלוח הזמנים של הטיסות המשתנה לעיתים ללא הודעה מוקדמת שינוי זה עלול לגרום לעדכון מחיר הטיול בהתאם ואפילו בהתרעה קצרה.
חשוב להבהיר ולציין חד משמעית כי כל שינוי ו/או מחדל הקשור בחברת התעופה או נותני השירותים אינו מהווה עילה לתביעה כנגד חברת "מאי תור" והאחריות כולה היא על חברות התעופה ו/או הספקים במקרה זה "מאי תור" תהיה פטורה מכל פיצוי בגין שינוי ו/או מחדל שכזה.
תהליך ההושבה במטוס הוא לשיקול דעתה של חברת התעופה בלבד ול"מאי תור" אין כל נגיעה או אחריות לכך.
על הנוסעים (כולל קטינים) חלה האחריות, להגיע עם דרכון בתוקף של 6 חודשים לפחות ממועד תחילת הטיול.
הדרישות מהיוצאים לחו"ל בעידן הקורונה של ימים אלה משתנות ממדינה למדינה כמו גם מחברות תעופה אחת לאחרת הנכם מתבקשים להתעדכן מראש לגבי ההנחיות ביציאה מהארץ, בזמן הטיסה ובתנאים של המדינה אליה אתם טסים. התעדכנו מראש מה הם האישורים או הטפסים שעליכם להביא עמכם לטיסה. האחריות בעניין זה היא שלכם, אנא הימנעו מאי נעימות מיותרת.
תינוק עד גיל שנתיים לא חייב בתשלום.
להתעדכנות בנושא הקורונה מצו"ב קישור לאתר משרד הבריאות.